SALAMETKEUN NKRI TINA MIRAS
SALAMETKEUN NKRI TINA MIRAS
Khamar nyaeta sakabeh perkara anu ngamabokeun atawa ngaleungitkeun akal atawa ngeweuhkeun kasadaran, sakumaha kasauran Nabi Muhammad SAW :
كل مسكر خمر وكل خمر حرام
"Setiap anu ngamabokkeun eta teh Khamar. Jeung setiap Khamar eta teh Haram."
Hadits ieu diriwayatkeun dina Shahih Muslim rhm hadits ka-4.268, jeung Sunan Ibnu Majah rhm hadits ka-3.382, sarta Musnad Imam Ahmad rhm hadits ka-4.861, kabehannana sumberna ti riwayat Sayyiduna Abdullah b Umar RA.
Setiap dahareun atawa inuman anu ngamabokkeun, tina bahan naon oge dijieunna, naha tina tatangkalan (nabati), atawa tina sato (haiwani),atawa tina bahan kimia (kimiawi), maka ka asup Khamar.
Nyakitu deui kumaha wae jenis jeung bentukna, naha gas atawa cai, jeli atawa bubuk, tablet atawa padet , maka salila ngamabokkeun tetep disebut Khamar.
Nyakitu deui kumaha wae cara ngagunakeunna, naha diseuseup atawa disedot, dicapek atawa diterey, dioles atawa diawur, diinfus atawa disuntikkeun, maka salila ngamabokkeun tetep disebut Khamar.
Nyakitu deui naon wae ngarana, naha Miras atawa Minol, Alkohol atawa Etanol, Tuak atawa Arak, Bir atawa Whyski, Rum atawa Vodka, Carlberg atawa ngaran-ngaran sejenna, maka salila ngamabokkeun tetep disebut Khamar.
Teu kalawan di kajabakeun,naha anu oplosan atawa anu lokal atawa nasional, bahkan anu internasional sakali, boh anu legal oge ilegal, boh anu murah atawa mahal, maka salila ngamabokkeun tetep disebut Khamar.
Jeung sakabeh Khamar hukumna eta teh HARAM.
HARAMNA KHAMAR
Dina Al-Qur’an Surat Al-Maa-idah ayat 90 jeung 91, Allah SWT ngadawuh :
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّمَا الْخَمْرُ وَالْمَيْسِرُ وَالْأَنصَابُ وَالْأَزْلَامُ رِجْسٌ مِّنْ عَمَلِ الشَّيْطَانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ
إِنَّمَا يُرِيدُ الشَّيْطَانُ أَن يُوقِعَ بَيْنَكُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاءَ فِي الْخَمْرِ وَالْمَيْسِرِ وَيَصُدَّكُمْ عَن ذِكْرِ اللَّهِ وَعَنِ الصَّلَاةِ فَهَلْ أَنتُم مُّنتَهُونَ
90. Hai jalma-jalma anu ariman, saeunyana (nginum) khamar, judi, (berkorban keur) berhala, gundi nasib ku panah, eta teh ka asup pagawean syaitan. Maka kudu ngajauhan pagawean-pagawean eta supaya anjeun menang ka untungan.
91. Saeunyana syaitan eta boga maksud rek nimbulkeun mumusuhan jeung silih pika ngewa di antara anjeun lantaran (nginum) khamar jeung berjudi eta,jeung ngahalangan anjeun tina nginggeut Allah jeung shalat ; maka kudu eureun anjeun (tina migawe pagawean eta).
Duanana ayat suci eta ngawincik 10 (sapuluh) panegesan haramna Khamar,nyaeta :
1. Bahwa Khamar disajajarkeun jeung pagawean Syirik, bahkan disebut lewih tiheula tibatan pagawean Syirik.
2. Bahwa Khamar disebut Rijs anu hartina kotor atawa najis.
3. Bahwa Khamar dikatagorikeun minangka pagawean Syetan.
4. Bahwa Khamar kudu di jauhan.
5.Bahwa Khamar eta teh jadi sabab karugian jeung ngajauhkeunna eta teh jadi sabab meunang ka untungan..
6. Bahwa Khamar eta teh jadi sabab mumusuhan..
7. Bahwa Khamar eta teh jadi sabab silih pika ngewa.
8. Bahwa Khamar eta teh jadi sabab mopohokeun tina Dzikir.
9. Bahwa Khamar eta teh jadi sabab mopohokeun tina Shalat.
10.Bahwa Khamar misti dieurunan jeung di urunkeun.
Jadi, dina dua ayat tuluy-tuluy aya 10 (sapuluh) bentuk ISTIDLAAL keur ngaharamkeun Khamar. Saolah ayat ieu nganyatakeun bahwa Khamar eta : Haram ! Haram ! Haram ! Haram ! Haram ! Haram ! Haram ! Haram ! Haram ! Dan Haram !
Eta nuduhkeun bahwa hukum Khamar eta teh Haram tingkat tinggi alias DOSA BESAR.
BAHAYA KHAMAR
Dina Musnad Imam Ahmad rhm hadits ka- 23.173 yen Rasulullah SAW wasiat ka Sayyiduna Mu'adz b Jabal RA kalawan sepuluh perkara nu salasahijina nyaeta :
ولا تشربن خمرا فإنه رأس كل فاحشة
"Ulah sakali-kali anjeun nginum Khamar, karena khamar eta teh indung sakabeh kanistaan."
Dina Sunan An-Nasaa-i hadits ka 5.176 jeung 5.177 diriwayatkeunn bahwa Sayyiduna Utsman RA pernah nyarios :
اجتنبوا الخمر فإنها أم الخبائث
"Kudu ngajauhan Khamar, karena khamar eta teh indung sakabeh kabeujadan."
Kumaha Khamar eta bisa jadi Indung segala kakejian jeung Indung segala kabejadan ? Jawabnna ; lamun hiji jalma geulut can tangtu maehan.Jeung anu ngabunuh can tangtu ngazina. Jeung anu ngazina can tangtu judi. Jeung anu sok judi can tangtu nipu. Jeung anu nipu can tangtu maling. Jeung maling can tangtu ngarampas.Jeung anu ngarampas can tangtu ngarampok.Jeung anu ngarampok cantangtu merkosa.Jeung anu merkosa cantangtu ngabunuh.
Namung, lamun hiji jalma mabok akibat Khamar, sehingga leungit akal jeung euwuh kasadaranna, maka sakabeh panto kajahatan bakal muka di hareupeunna.Hanteu sadar eta jalma bisa gelut,ngabunuh,ngazina,judi,Nipu,maling,ngarampas,ngarampok,jeung merkosa.
Lewih parah deui, akibat mabuk Khamar, aya lanceuk merkosa adina, jeung aya emang merkosa alona, sarta aya aki merkosa incu mungilna, jeung aya bapa merkosa budak awewena, bahkan aya pamuda anu tega merkosa indungna sorangan.
Jadi, Khamar lain sakadar panyakit masyarakat, tapi sumber kriminalitas anu bangeut bahaya jeung paling dipikasieun.
Tah eta sababna, Khamar jeung sakabeh anu aya hubunganna jeung Khamar DILAKNAT Allah SWT, sakumaha diriwayatkeun dina Musnad Imam Ahmad rhm hadits ka-2.926 bersumber ti Sayyiduna Abdullah b Abbas RA bahwa Rasulullah SAW geus ngadawuh :
أتاني جبريل عليه السلام فقال : " ياومحمد ، إن الله عز وجل لعن الخمر وعاصرها ، ومعتصرها وشاربها ، وحاملها والمحمولة إليه ، وبائعها ومبتاعها ، وساقيها ومستقيها."
"Geus datang Jibril AS ka kaula jeung nyarios : "Ya Muhammad, saestuna Allah Azza wa Jalla ngalaknat Khamar jeung nunyieunna,numeresna,oge nunginumna,nu mawana oge di bawakeun ka manehna , nu ngajualna oge nu melina,anu nyicikeunna oge anu menta di cicikeunna.”
PERANG FPI & MIRAS
Ti mimiti FPI didirikeun dina 17 Agustus 1998, para Habaib jeung Ulama nu ngadirikeunna geus ngajadikeun Miras minangka musuh gede anu kudu di perangan jeung si basmi.
Ti mimiti harita, Aktivis jeung Laskar FPI di setiap daerah di kabeh Nusantara terus terusan ngalakukeun Razia jeung Sweeping Miras.Geus teu kaitung,sabaraha lobana Aksi Anti Miras anu di lakukeun FPI.
Jeung geus kaitung oge sabaraha lobana Aktivis jeung Laskar FPI anu di tangkeup jeung di tahan sarta di penjara ku tuduhan "main hakim sendiri" jeung ngalakukeun "tindak anarkis perusakan" kana TEMPAT MIRAS.
Bahkan, hanteu saeutik Aktivis jeung Laskar FPI anu diculik jeung dianiaya, sarta dirusak ruksak imah jeung barang atawa kendaraanna, bahkan aya anu dibunuh ku MAFIA MIRAS.
Teu kaliwat para Pimpinan FPI di Pusat jeung Daerah, ngilu jadi jadi korban PERANG MIRAS. Ka asup Imam besar salaku Ketua Umum FPI waktu harita, oge kudu ditahan salila sabulan di Mapolda Metro Jaya dina tahun 2002,jeung ditahan deui di Rutan Salemba salila 6 bulan dina tahun 2003, karena gencarnya FPI meranggan rupa-rupa, khususna MIRAS.
FPI DAN KONSTITUSI MIRAS
Di tahun 2005, pasca Aksi Kamanusiaan FPI di Aceh salila enam bulan, anu geus ngahasilkeun mengevakuasi jeung ngurus sacara syar'i lewih tina100.000 (saratus ribu) mayat korban Tsunami 26 Desember 2004. FPI dipenta ku Pamerentah jeung DPR RI supaya ngereunan Aksi Razia jeung Sweeping Miras di sakabeh keur ngajaga wibawa aparatur negara, kalawan janji bahwa aparat penegak hukum, khususna kapolisian, rek dioptimalkeun fungsi jeung peranna keur ngaberantas panyakit masyarakat (pekat), kaasup Miras.
Pamerentah jeung DPR RI oge ngadorong FPI ngarah menyalurkeun aspirasi Anti Mirasna ngaliwatan Koridor Konstitusi boh di Pusat oge Daerah, saperti ngusulkeun UU atawa Perda Anti Miras.
Dina nyambut pagajak Pemerintah jeung DPR RI eta, FPI mimiti loba ngurangan frekwensi Aksi Razia jeung Sweeping Miras di sakabeh Daerah, sanajan hanteu ngaleungitkeun pisan.
Aktivis FPI di Pusat mimiti gerak ngadatangan rupa-rupa Fraksi di DPR RI keur dialog jeung diskusi mere saran tentang perluna UU Anti Miras ku rupa-rupa argumentasi agama jeung medis sarta sosial.
Bahkan FPI ngagelar rupa-rupa Dialog Lintas Agama ku pamuka jeung agamawan di luar Islam keur ngagalang dukungan Anti Miras.
Di tingkat Pusat, memang NIHIL hasilna. Namung di tingkat Daerah jauh lewih untung, boh di tingkat Provinsi atawa Kota jeung Kabupaten, karena loba Ormas jeung Tokoh Islam, bahkan Agamawan di luar Islam, sarta elemen masyarakat anu hayang babareungan keur ngarangkul jeung ngadesek Kepala Daerah jeung DPRD ngarah babareungan nyieun Perda atawa SK Kepala Daerah keur ngalarang Miras.
Hasil kerja sama rupa rupa pihak eta bangeut fantastis, hingga tahun 2011 geus lahir kurang lewih 360 Perda anu galarang ngedarna Miras di sakabeh Daerah, sawarehna eta teh ngalarang Miras sacara total.
Aya anu resep, di Kabupaten Berau Kalimantan Timur, geus terbit SK Bupati tentang Pelarangan Miras anu asalna ditolak DPRD setempat, namung didukung sapinuhna ku Masyarakat Dayak Pedalaman anu non muslim, sehingga akhirna DPRD Berau milu narimana.
Jeung lewih resep deui, aya di tilu Kabupaten Kristen di Papua anu sacara aklamasi Bupati jeung DPRD na milu nyieun Perda Pelarangan Miras hingga 0 (nol) persen nyaeta Manokwari ku Perda No 5 Th 2006, jeung Kaimana kalawan Perda No 3 Th 2007, sarta Mimika kalawan Perda No 5 Th 2007. Bahkan di bulan Juli 2007 Perseketuan Gereja-Gereja Papua (PGPP) sapakat nolak peredaran Miras di sakabeh Tanah Papua.
Ku eta pisan, Gerakan Anti Miras lain wungkul nu umat Islam, tatapi jadi milik sakabeh masyarakat Indonesia, naon wae agamana,karena Miras musuh sakabeh agama, sakaligus musuh bangsa jeung negara.
PENGKHIANATAN I PAMERINTAH
Lobana Perda Anti Miras di rupa-rupa Daerah nyatana ngajadikeun Pemerintah Pusat hareudang. Akhirna, sacara susulumputan Mendagri nyuratan para Gubernur, Bupati jeung Walikota di rupa-rupa Daerah ngarah babareungan DPRD di wilayahna masing-masing nyabut Perda Anti Miras, ku dalih karena bertentangan jeung hukum anu lewih luhur nyaeta Keppres No. 3 Th. 1997 anu ngalegalkeun Miras sacara nasional.
Loba Kapala Daerah anu sararieun sehingga nurut instruksi Mendagri keur nyabut atawa ngabatalkeun Perda Anti Miras. Namung hanteu saeutik oge Kapala Daerah anu nolak pencabutan Perda Anti Miras keur ngalindungi rakyatna tina bahaya Miras, sanajan resikona kudu di panggil jeung disidang di Kemendagri.
Sabenerna, Perda Anti Miras SAH jeung KONSTITUSIONAL, hanteu perlu dicabut ngan lantaran Keppres No 3 Th 1997, sabab aya Putusan MA No 24 P / HUM / 2011 tertanggal 11 Oktober 2011 tentang Penolakan Hak Uji Materi Perda Anti Miras Kabupaten Indramayu No 15 Th 2006. Putusan MA eta jadi YURISPRUDENSI keur Perda Anti Miras Daerah sejenna, sehingga Perda Anti Miras Daerah mana wae hanteu bisa jeung hanteu menang digugat deui ke MA.
Salianti eta, Perda Anti Miras SAH jeung KONSTITUSIONAL, hanteu perlu dicabut ngan lantaran Keppres No 3 Th 1997, karena lain Perda Anti Miras anu bertentangan jeung hukum anu lewih luhur, tapi justru Keppres No 3 Th 1997 anu bertentangan jeung hukum anu lewih luhur nyaeta Pancasila jeung UUD 1945 anu geus ngajadikeun KETUHANAN YANG MAHA ESA salaku DASAR NEGARA NKRI.
Dasar Negara Ketuhanan YME ngawajibkeun sakabeh komponen bangsa keur nolak sagala bentuk pamikiran jeung pamahaman sarta pagawean anu bertentangan jeung nilai-nilai luhur Ketuhanan YME.
Perlawanan sawareh Kapala Daerah kana Instruksi Kontroversial Mendagri tentang Pencabutan Perda Anti Miras beki rame, sahingga mancing protes masyarakat. DPP FPI oge menta waktu papagih jeung Mendagri keur dialog jeung diskusi tentang pasoalan eta. Namun permohonan eta hanteu pernah digubris.
Akhirna, pada tanggal 12 Januari 2012 Laskar FPI ngalakukeun Demo ka Kemendagri anu akhirna ricuh jeung rusuh, sahingga kajadian ngaruksak sababaraha bagian gedung kantor Kemendagri ku sawareh nudemo anu kucewa karena waktu harita Mendagri nolak keur Dialog.
Isukna, ku dimediasi ku Polda Metro Jaya jeung Mabes Polri maka bisa dilaksanakeun Dialog antara Mendagri jeung Pimpinan DPP FPI. Hasil kasepakatan pertemuan nyaeta bahwa para Laskar FPI anu ngalakukeun perusakan diproses sacara hukum, jeung Mendagri hanteu deui ngalarang Daerah keur ngabogaan Perda Anti Miras.
PENGKHIANATAN II PAMERINTAH
Tina paristiwa di Kemendagri, FPI mencrong bahwa sumber problem anu ngajadikeun konflik antara Mendagri jeung Kepala Daerah terkait Miras eta teh Keppres No.3 Th 1997 anu ngalegalkeun Miras sacara nasional.
Karen eta,pasca kajadian eta, FPI langsung ngabentuk API (Asosiasi Pembela Islam) anu anggotana para pengacara BHF (Bantuan Hukum FPI) jeung para advokat sejenna keur mempelajari jeung mengkaji sarta ngagalii argumentasi konstitusi jeung lengkah hukum strategis keur ngabatalkeunna.
Satuluyna, dina tanggal 10 Oktober 2012, API sacara resmi ngajukeun Yudicial Review ka Mahkamah Agung RI kana Keppres No.3 Th.1997 tentang Miras. Tuluy dina tanggal 18 Juni 2013, Mahkamah Agung RI mutuskeun ku narima gugatan FPI jeung ngabatalkeun Keppres No. 3 Th 1997 ngaliwatan Putusan MA No 42 P / HUM / 2013.
Putusan MA eta ngajadikeun Pemerintah panik jeung ambek,karena kabeh Keputusan Kementerian jeung Dirjen naon wae anu patali peredaran Miras berlandaskeun kana Keppres No. 3 Th.1997 eta, sahingga kabehanna jadi otomatis batal demi hukum. Ti mimiti harita, salabeh jinis Miras jadi BARANG ILEGAL, karena hanteu deui ngabogaan payung hukum anu ngalindungan.
Pemerintah oge langsung kalawan sigap jeung gancang ngusulkeun Draft RUU Anti Minol ka DPR RI keur disahkeun salaku UU, sahingga bisa ngagantikeun Keppres No.3 Th.1997 anu geus dibatalkeun MA, Tuluy DPR RI di awal November 2013 ngondang FPI keur ngabahas Draft RUU Anti Minol eta jeung ngolo FPI ngarah nyatujuan. Namung FPI nolak mentah-mentah Draft RUU eta, karena eusina ngan mangrupakeun copy paste tina Keppres No.3 Th.1997. Lamun oge redaksi jeung judul sarta nomer kaputusana bareda, namung substansina tetep sarua nyaeta LEGALISASI MIRAS.
Saenggeus ditolak FPI, maka Draft RUU Anti Minol hanteu pernah deui dibahas ku DPR RI. Namung dina tanggal 6 Desember 2013, Presiden RI ngaluarkeun Perpres No. 74 Th. 2013 anu eusina tidak lain jeung tidak bukan eta teh sarua jeung isi Draft RUU Anti Minol anu pernah didiskusikeun di DPR RI atawa mirip jeung Keppres No 3 Th 1997 anu geus di batalkeun MA.
Timimiti harita, maka MIRAS jadi LEGAL deui di Indonesia ku kaputusan Presiden RI. Lamun baheula ngarana Keppres No.3 Th 1997 tentang Minuman Keras (Miras), maka ayeuna ngarana Perpres No.74 Th.2013 tentang Minuman Beralkohol (Minol).
FPI hanteu putus asa, ti mimiti Perpres Minol eta diterbitkeun, maka API deui nyiapkeun Yudicial Review ke MA. Sanajan FPI apal bener bahwa lamun engke FPI menang deui dina gugatanna di MA, maka Presiden oge DPR RI ku AROGANSI KEKUASAAN bisa nyieun deui "Aturan anyar" ku ngaran anyar jeung nomer anyar keur LEGALISASI MIRAS, jeung kitu saterusna.
PENGKHIANATAN III PAMERINTAH
FPI ti mimiti ngalawan Miras keur ngabela agama jeung ngalindungi bangsa sarta negara. LaranganMiras mangrupakeun jalan keur ngalindungi sakabeh rakyat tina dampak negatifna, sarta ngajaga jeung miara masyarakat tina penyakit bahaya. Larangann Miras mangrupakeun perlindungan keur generasi muda bangsa anu mangrupakeun calon pamimpin pikahareupeun.
Tuluy, Perpres No.74 Th 2013 anu ngalegalkeun miras keur ngalindungi saha ? Jawabna ; saha deui lamun lain keur ngalindungi Produsen jeung Distributor Miras, ka asup para cukong pamilik Hotel Berbintang atau pun Travel Berkelas yang memang punya kepentingan dalam penyajian Miras keur ngahibur tamu-tamu maranehna, boh wisatawan lokal oge manca negara. Jeung mayoritas pihak anu di untungkeun eta hanteu bisa dipungkiri eta teh kalangan pengusaha "Kafir Asing jeung Aseng".
Lamun kitu, tong nyalahkeun masyarakat, lamun maranehna nganggap bahwa Perpres No. 74 Th.2013 lain keur ngalindungi kapentingan rakyat loba, tapi wungkul keur ngalindungi kapentingan sagelintir konglomerat kapitalis.
Jeung hanteu salah oge lamun dina akhirna masyarakat nyebutkeun bahwa Perpres No. 74 Th 2013 hanteu deui dijiwai pancasila Panca Sila, tapi lewih beraroma Panca Gila, bahkan mungkin geus terpatri keur ngaletak bujur Konglomerat atawa Bokong Cukong ?!
FPI DAN JIHAD MIRAS
Sayyid Abul Hasan Ali An-Nadwi, Ulama Sunni ti Lucknow - India, dina karya monumentalna"Maadzaa Khosirol 'Aalamu bi Inhithoothil Muslimiin" nyaeta tentang naon karugian Dunia ku kamunduran umat Islam, nukilkeun data penting tentang PERANG MIRAS di Amerika Serikat.
Di tahun 1919, Pemerintah AS nganyatakeun perang terhadap Miras ku nerbitkeun UU Anti Miras. Sosialisasi UU eta meakeun biaya US $ 60 ribu ku dana pelaksanaan sanilai Rp. 75 milyar, jeung meakeun 250 juta lembar kertas berbentuk salebaran.
Namung akhirnya, atas tekanan jeung perlawanan MAFIA MIRAS, UU eta dicabut dina tahun 1933. Salila 14 tahun make UU eta di AS, geus dihukum mati 300 jalma jeung dihukum penjara 532.335 jalma. Tragis, Pemerintah AS eleh jeung taluk di hareupeun MAFIA MIRAS.
Ayena, katinggalina Pemerintah Indonesia can perang tapi geus eleh jeung nyerah ka MAFIA MIRAS ti kalangan Kafir Asing jeung Aseng, sahingga tepika ayeuna Presiden ayar oge tetep mempertahankeun Keppres No 74 Th 2013 anu ngalegalkeun Miras.
Lamun oge aya rencana perang kana Miras ku Pemerintah waktu ayeuna, sahubungan jeung lobana korban maot, ternyata ngan sabatas Miras Oplosan anu di jieun sacara ilegal. Sedeng Miras Resmi anu dilegalkeun tetep dilindungi, bahkan digedekeun.
Ayana korban maraot akibat Miras Oplosan justru dijadikeun alesan keur beuki ngalegalkeun Miras Resmi ku dalih keur ngajauhkeun korban maot. Hartina, perang kana Miras Oplosan wungkul sakedar tak tik keur ngalindungi peredaran Miras Resmi. Licik !
Salianti eta, pajak Miras jeung penyerapan tenaga kerja Pabrik Miras, sarta daya tarik wisatawan asing keur "bermiras ria" di Indonesia salalu dijadikeun minangka alesan keur tetep metahankeun Legalisasi Miras di Indonesia.
Keur FPI, Negara hanteu menang eleh, komo deui nyerah ka MAFIA MIRAS. Karen eta,NKRI kudu di salameutkeun tina cengkeraman panjajah Kafir Asing jeung Aseng.
Rupa –rupa usaha geus dilakukeun FPI ti mimiti didirikeun di tahun 1998 keur ngaberantas Miras ti Bumi Nusantara. Mimiti tina Da'wah anu lembut jeung santun, hingga Hisbah anu teges jeung keras, tapi nu baroga kabijakan di negeri ieu masih loba anu jadi ANTEK Kafir Asing jeung Aseng.
Ayeuna, ngan hiji anu can di lakukeun FPI nyaeta ngobarkeun JIHAD merangan Miras di sakabeh pelosok negeri. Namung, lamun Pemerintah jeung DPR RI terus terusan ngorbankeun rakyat jeung bangsa ngan keur muaskeun nafsu syahwat Kafir Asing jeung Aseng, maka bakal datang waktuna FPI jeung segenap umat Islam ngangkat senjata ngahancur leburkeun sakabeh pabrik jeung gudang sarta toko jeung warung Miras di sakabeh Tanah Air Indonesia.
Hayu, salamatkeun NKRI tina Kafir Asing jeung Aseng ... !
Hayu ..., salamatkeun NKRI tina MIRAS !!
ALLAAHU AKBAR ... !!


Komentar
Posting Komentar